Podmínky spontánního probuzení Bytosti
Pan Ladislav - otázka:
🙏🏼
Myslíte že k probuzení by mohlo dojít i bez toho, aniž by si lidé museli projít vědomím toho co se dělo za oponou?
Lumír Láska 💜 Buddha Maitreya - odpověď:
Zdravíčko Ladislave 🍀 Záleží na tom, jakou úroveň probuzení myslíte. Jde také o rozlišení "individuálního" spánku a "kolektivního". Způsob Vaší otázky také předjímá, že "všichni se probudí", ale z pohledu subjektivní karmy každá z bytostí zakouší realitu individuálně, tedy "žádné všichni" se konat nebude. Každý si představuje svět po svém. Co se představy probuzení týká, pak jde tedy hlavně o to, jakou ji máte Vy. Některé bytosti jsou právě spokojené. Záleží na úhlu jejich aktuálních zájmů a světských úspěchů. Pokud jde u obecné uklidnění světa, pro někoho je svět v pořádku, pro jiného ne a někdo nad tím ani neuvažuje a ani ho to nezajímá. Pokud jde o pojem "probuzení", pak za jediné možné se dá označit Probuzení Buddhy a o to se musí každá z bytostí zapříčinit sama. Houževnatostí, Vytrvalostí a Oddaností k Cíli, tedy Buddhovství. Na to se musí mít bytost VELMI ráda. Takové bytosti bude ze strany Buddhovských Rodin pomoženo, ale pouze pokud se zaváže Službě Třem Klenotům a přijme jejich Svaté Útočiště.
Celá páteř národa ČR dostala informace o Možnosti vystoupení z reinkarnačního cyklu - z koloběhu života a smrti Samsára a o tom byly posléze informovány VŠECHNY vlády světa: https://srdcenahrad.webnode.cz/tiskova-prohlaseni/ 🕊️💜🌍
Úroveň života ve společnosti i ve světě přímo odráží vnitřní duchovní úroveň jednotlivců. Z pohledu vlastní subjektivní úrovně prožívání je velký rozdíl mezi bytostmi, které tento život berou jako "jediný" (a dle toho si ho taky přejí "co nejvíc užít" a co nejvíc z něj "servat a vytěžit" a přitom přirozeně sami sobě i bytostem ostatním ublížit, protože takové bytosti svým přístupem působí bolest nejen svým bližním, ale zejména sami sobě...) a mezi bytostmi, které vědí, že tento život je zejména o nabírání zkušeností, se kterými pokračují do dalších inkarnací za účelem nabírání zkušeností dalších... Za účelem zmírnění napětí ve společnosti a ve světě je proto dalším krokem evoluční vývojové fáze lidstva (které sleduje cíl kvalitnějšího zakoušení reality ve smyslu laskavějšího přístupu na úrovni mezilidských vztahů) celoplošné sdílení základního Poznání Buddhy, tj. Pravdy o opakování reinkarnačního cyklu.
Každé znovu-zrození obsahuje znovu-nemoce, znovu-stárnutí, znovu-smrt, opětovné spojení s tím co je nám milé a opětovné rozloučení s tím, opětovné spojení s tím co je nám nemilé a opětovné rozloučení s tím.
Pokud je okamžikem znovu-zrození "A" předem jasné, že bude následovat znovu-smrt "Z", není možné na znovu-nemoce, znovu-stárnutí, znovu-smrti a na cokoliv v této představě "mezičasu" nahlížet jako na "chybu" nebo na "selhání".
Kdo byl poučen o této Pravdě… a této Pravdě Porozuměl… (tj. příčina) nenahlíží v okamžiku ztráty tohoto těla "chybu" a "selhání" (tj. následek). Kdo v okamžiku ztráty tohoto těla nenahlíží "chybu" a "selhání" (tj. příčina), nepodléhá Nevědomosti (tj. následek). Kdo nepodléhá Nevědomosti (tj. příčina), nepodléhá Chamtivosti (tj. následek). Kdo nepodléhá Chamtivosti (tj. příčina), nepodléhá Závisti a Žárlivosti (to jsou následky). Kdo nepodléhá Závisti a Žárlivosti (to jsou příčiny), nepodléhá Křivdě (tj. následek). Kdo nepodléhá Křivdě (tj. příčina), nepodléhá Nenávisti (tj. následek). Kdo nepodléhá Nenávisti (tj. příčina), uskutečnil Bezpodmínečnost k sobě samému, uskutečnil Bezpodmínečnost ke všem ostatním bytostem (tj. následek). Kdo uskutečnil Bezpodmínečnost k sobě samému a ke všem ostatním bytostem (tj. příčina), Osvobodil své SDRDCE od Nenávisti (tj. následek). Kdo Osvobodil své SDRDCE od Nenávisti (tj. příčina), je Nezávisle Šťastný (tj. následek). Kdo je Nezávisle Šťastný (tj. příčina), Nekompenzuje si ztrátu tohoto těla opětovným získáním těla, o které bude opětovně připraven… (tj. následek)
תגובות